مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21اجتماعي

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش سوانح رانندگی


امسال نقاط حادثه خیز باقی مانده استان باید در راستای کاهش سوانح رانندگی شناسایی و با تامین اعتبار مناسب اصلاح و ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از  روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در شورای ترافیک استان اظهار داشت: شورای ترافیک یکی از جلسات مهم و تاثیرگذار است که برای کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی دیدیم و سال گذشته در برف و کولاک اواخر اسفند ماه راهداری و پلیس راه استان با هماهنگی در آزادراه قزوین و زنجان به شکل شایسته پای کار بودند.

جمالی پور با تاکید بر اینکه ساماندهی نقاط حادثه خیز و پرترافیک جز اولویت هاست،افزود: ساماندهی ورودی شهرها که در حل حجم زیادی از مسائل ترافیکی موثر است باید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهرداری و پلیس راه یک مجموعه متصل به هم هستند و هر چقدر در ارتقای تجهیزات پلیس راهور همکاری کنیم موجب کنترل ترافیک شهرها و کاهش سوانح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین هدف اصلی شورای ترافیک را کاهش دغدغه مردم در حوزه مسائل ترافیکی و افزایش شاخص ایمنی دانست و تصریح کرد: اتخاذ تصمیمات صحیح، ارایه راهکارهای کارشناسی و اجرای دقیق مصوبات نقش موثری در کاهش میزان تصادفات و خسارات جانی و مالی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش سوانح رانندگی

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان به منظور کاهش سوانح رانندگی