مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21سياسي

وقتی همدلی در ماه مهانی خدا مرز نمی شناسد


عباس اسماعیل گل؛ سالی دیگر ورق خورد و لحظه هایی ناب به بهانه رمضان میهمان شهرمان شد، آغازی برای افطار ها و سحر هایی سرشار از فرصت ناب بندگی، - مثل ماه دومین سالی است که با کوله باری از تجربیات سال گذشته از شبکه سوم سیما میهمان لحظه های افطار روزه داران شده اما آنچه مثل ماه را از سایر برنامه هایی از این دست در دیگر شبکه ها متفاوت می کند حضور افرادی است که برای اولین بار در قاب تلویزیون دیده می شوند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- عباس اسماعیل گل؛ سالی دیگر ورق خورد و لحظه هایی ناب به بهانه رمضان میهمان شهرمان شد، آغازی برای افطار ها و سحر هایی سرشار از فرصت ناب بندگی، و مثل ماه چه ساده و صمیمی در این دقایق نورانی به میهمانی خانه های ما آمده تا ما را همراه روایت آدم هایی کند که هر کدام سینه ای دارند پر از ناگفته ها و ناشنیده ها.

مثل ماه دومین سالی است که با کوله باری از تجربیات سال گذشته از شبکه سوم سیما میهمان لحظه های افطار روزه داران شده تا قصه های تازه ای از امیدها، تلخی ها و شادکامی ها و شکست ها و پیروزی ها، فداکاری ها و ایثار ها را حکایت کند.

اما شاید آنچه مثل ماه را از سایر برنامه هایی از این دست در دیگر شبکه ها متفاوت می کند حضور افرادی است که برای اولین بار در قاب تلویزیون دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همدلی در ماه مهانی خدا مرز نمی شناسد

وقتی همدلی در ماه مهانی خدا مرز نمی شناسد