مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-21سياسي

ماجرای احداث سازه در تفرجگاه بند ارومیه چه بود؟/تخریب منابع ملی با وجهه قانونی


در روزهای اخیر تصویر احداث یک سازه در تفرجگاه بند آن هم به شکلی عجیب در دل کوه منتشر شد که واکنش بسیاری از مردم و اهالی رسانه را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و اراضی کشاورزی در مناطق خوش آب و هوا به بهانه که در آن  احداث سازه ای در دل کوه به چشم میخورد در فضای مجازی دست به دست شد و این امر رسانه ها را برآن داشت که اقدام به مطالبه گری کرده و خواستار رسیدگی مسوولان مربوطه و شفاف سازی این موضوع شوند در این راستا خبرنگار فارس برای بررسی و شفاف سازی موضوع پیگیر موضوع بوده و با چند تن از مسوولان مربوطه مصاحبه ای ترتیب داده است.

  فرآیند احداث مجتمع گردشگری و تفریحی غارنمکی ارومیه قانونی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص احداث مجتمع گردشگری و تفریحی غارنمکی   در روستای گردشگری بند ارومیه گفت: طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد تمام مجوز های لازم برای ایجاد مکان گردشگری غار نمک از سوی اداره میراث فرهنگی اخذ شده است و کار گروه زیر بنایی وقت نیز مصوبات لازم برای احداث این مکان را تصویب کرده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذار با توجه به اخذ مجوزات لازم و قانونی بودن احداث این مکان در حال حاضر اقدامات لازم برای احداث غار نمکی را آغاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای احداث سازه در تفرجگاه بند ارومیه چه بود؟/تخریب منابع ملی با وجهه قانونی

ماجرای احداث سازه در تفرجگاه بند ارومیه چه بود؟/تخریب منابع ملی با وجهه قانونی