مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-21اقتصادي

رونق صنعت چوب با زراعت صنوبر در زنجان


رییس اداره جنگل کاری و جنگل داری منابع طبیعی استان زنجان گفت: ترغیب علاقه مندان به زراعت صنوبر و بهره برداری از آن در صنعت چوب یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی استان به شمار می رود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره جنگل کاری و جنگل داری منابع طبیعی استان زنجان گفت: ترغیب علاقه مندان به زراعت صنوبر و بهره برداری از آن در صنعت چوب یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی استان به شمار می رود.

مجید معانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با جنگل کاری با گونه های سریع الرشد، اظهار کرد: امروزه جنگل های طبیعی توان تامین چوب مورد نیاز را ندارند، بنابراین به منظور تامین چوب مورد نیاز جامعه، جنگل کاری با گونه های سریع الرشد در خارج از عرصه جنگل های طبیعی، امر ضروری است.

وی با بیان اینکه ترغیب علاقه مندان به زراعت صنوبر و بهره برداری از آن در صنعت چوب، یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی استان به شمار می رود، افزود: طی چند سال اخیر کاشت صنوبر فرصت تازه ای برای تنوع بخشیدن به درآمد و تولیدات کشاورزی محسوب می شود.

این مسئول با بیان اینکه افراد با زراعت چوب از راه قانونی و بدون هرگونه تخلف، می توانند درآمدزایی داشته باشند، تصریح کرد: این روش به اشتغال زایی و تامین چوب مورد نیاز بازار کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنعت چوب با زراعت صنوبر در زنجان

رونق صنعت چوب با زراعت صنوبر در زنجان