مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-21سياسي

خودسازی و پالایش روح؛ فضیلت رمضان برای روزه دار


مدیر حوزه های علمیه استان زنجان گفت: ماه رمضان فضیلت های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به خودسازی و پالایش روح اشاره کرد.

- ایسنا/زنجان مدیر حوزه های علمیه استان زنجان گفت: ماه رمضان فضیلت های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به خودسازی و پالایش روح اشاره کرد.

حجت الاسلام جواد جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است و خداوند در این ماه عنایت ویژه ای به بندگان دارد و امتیازات خاصی برای بندگان قائل شده است و انسان ها نیز می توانند با دعا و توسل درهای رحمت الهی را به سوی خود بگشایند.

وی رمضان را، ماه عافیت خواهی خواند و گفت: بهترین فرصت برای درخواست عفو الهی در این ماه فراهم شده و باید تلاش کنیم در این ماه از گناهانی که منشا اثرات بد در زندگی انسان است، استغفار کرده و از خداوند طلب آمرزش کنیم.

مدیر حوزه های علمیه استان زنجان تصریح کرد: برخی از دعاها و سوره ها معارفی را در اختیار ما می گذارند که مخصوص ایام خاص است و اگر در مضامین و معنای باطنی آن ها دقت کنیم انسان را به فضیلت این ایام آگاه می کند و دعا و تقویت ارتباط بین زمین و آسمان می تواند سبب ایجاد تحول در امور دنیوی شود.

این کارشناس دینی به ختم قرآن در ماه رمضان تاکید کرد و افزود: در این ماه به قرائت سوره هایی همچون قدر، دخان، عنکبوت و روم هم بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسازی و پالایش روح؛ فضیلت رمضان برای روزه دار

خودسازی و پالایش روح؛ فضیلت رمضان برای روزه دار