مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-21اقتصادي

صادرات چمدانی؛ سرنوشت صنایع دستی ایرانی برای صادرات


نائب رییس اتحادیه چاقوسازان و چاقوفروشان استان زنجان گفت: صادرات محصولات صنایع دستی ایران چمدانی است.

- در اولین سلسله نشست صندلی تجربه مرکز منش جهاددانشگاهی زنجان عنوان شد؛ صادرات چمدانی؛ سرنوشت صنایع دستی ایرانی برای صادرات ایسنا/زنجان نائب رییس اتحادیه چاقوسازان و چاقوفروشان استان زنجان گفت: صادرات محصولات صنایع دستی ایران چمدانی است.

ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی جوانان و استفاده هرچه بیشتر جوانان و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های عظیم نیروی جوان؛ مستعد و تحصیل کرده کشور در جهت تحقق توسعه پایدار فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال یکی از اهداف تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی است.

در این راستا مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی زنجان (منش) جهاددانشگاهی زنجان، موضوعاتی از قبیل مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی، همایش ها، سمینارها، کارگاه ها، دوره های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال، همچنین استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی و تجربیات جهاددانشگاهی را در راستای اهداف و برنامه های توسعه ای حوزه جوانان بر عهده دارد.

صندلی تجربه یکی از برنامه هایی است که در این راستا برگزار می شود و محمدرضا جرجیسی، نائب رییس اتحادیه چاقوسازان و چاقوفروشان استان زنجان اولین مهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات چمدانی؛ سرنوشت صنایع دستی ایرانی برای صادرات

صادرات چمدانی؛ سرنوشت صنایع دستی ایرانی برای صادرات