مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-20سياسي

هراس از محبوبیت رییسی و یک گاف کارگزارانی عجیب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی در تیتر یک خود با ایجاد تردید علیه نامزدی رییسی و طرح این سوال که رییسی بیاید یا نیاید نوشت: - روزنامه حزب کارگزاران می گوید: رییسی اگر قصد نامزدی در انتخابات را دارد، باید نامزدی ظریف را هم تضمین کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی در تیتر یک خود با ایجاد تردید علیه نامزدی رییسی و طرح این سوال که رییسی بیاید یا نیاید نوشت: سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات بشود یا نشود؟ این شاید مهم ترین پرسشی است که نه فقط در جبهه اصولگرایی بی پاسخ مانده است، بلکه در جبهه اصلاح طلبان نیز به آن می اندیشند که آیا رییس قوه قضاییه باید ردای قضاوت را کنار نهد و پا در انتخابات ریاست جمهوری و کار اجرایی بگذارد یا در همان مسند بماند؟ واقعیت این است که با آنکه دو ماه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نمانده است، هم جبهه اصلاح طلبان آشفته حال است و هم جبهه اصولگرایان.

اصلاح طلبان به واسطه آنکه فیلترینگ و رد صلاحیت شورای نگهبان، بی نامزد مانده اند و در مانده اند که چه فردی را معرفی کنند تا از فقیهان و حقوقدانان آن شورای 12 نفره عبور کند.

کفه اصلا برابر نیست.

با این حال این در آشفته بازار سیاسی، تنها یک نامزد است که به نظر می رسد که قدرت رای آوری او بیش از دیگران است: سیدابراهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس از محبوبیت رییسی و یک گاف کارگزارانی عجیب!

هراس از محبوبیت رییسی و یک گاف کارگزارانی عجیب!