مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-20اقتصادي

تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی دیروز در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ادعا کرد در شرایطی که در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، - رییس جمهور که روزگاری به مردم وعده داده بود آن چنان رونقی ایجاد می کند که مردم نیازی به یارانه 45 هزار تومانی نداشته باشند حالا با وجود تورم بالای 400 درصدی کالا های اساسی گفته دولتش با تامین فراوان کالا اجازه بروز قحطی را در کشور نداده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی دیروز در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ادعا کرد در شرایطی که در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، دولت با تامین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد این خواسته دشمن محقق شود.

وی در این اظهاراتش اولا هیچ اشاره ای به سرانجام وعده های پیشین خود از جمله رونق اقتصادی که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند، نکرد و ثانیا هیچ سخنی درباره گرانی 400 تا 700 درصدی کالا های اساسی در دولتش نکرد و ثالثا به تشکیل صف های مرغ و روغن در دولت متبوعش نپرداخت.

ترجیع بند اظهارات مسئولان دولت: اگر ما نبودیم قحطی می آمد البته گویا ترجیع بند اظهارات اغلب مسئولان دولت روحانی در ماه های اخیر و پس از افتضاح مدیریتی 8 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ»

تورم 400 درصدی سوغات دولت «برجام و دیگر هیچ»