مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-20اقتصادي

چرا میوه های دولتی روی دست ستاد تنظیم اصفهان بازار ماند؟


از قدیم گفته اند، «رخت بعد از عید، به درد گِل مُنار می خورد».

این حکایت میوه هایی است که قرار بود شب عید با نرخ دولتی در بازار اصفهان توزیع شود، - ایسنا/اصفهان از قدیم گفته اند، رخت بعد از عید، به درد گِل مُنار می خورد .

این حکایت میوه هایی است که قرار بود شب عید با نرخ دولتی در بازار اصفهان توزیع شود، اما این اتفاق نیفتاد و امروز میزان بالایی از این میوه ها حتی با قیمتی پایین در اصفهان، خواهان ندارد.

بیست و پنجم اسفند سال گذشته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، از توزیع 2500 تن میوه شب عید شامل 2 هزار تن پرتقال و 500 تن سیب درختی سفید و قرمز در استان خبر داد.

اسماعیل نادری به ایرنا گفته بود که میوه شب عید از چهارشنبه 28 اسفند، با نرخ دولتی در 30 نقطه کلانشهر اصفهان از جمله بازارهای روز شهرداری، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های دولتی توزیع می شود.

به گفته این مقام مسئول، پرتقال توزیعی در بازار با قیمت 11 هزار تومان و سیب قرمز و سفید با نرخ 10 هزار و 500 تومان در اختیار شهروندان در بازار شب عید قرار می گیرد و توزیع این میوه ها با هدف کنترل فراوانی میوه و تنظیم بازار انجام می شود و توزیع میوه های دولتی طبق روال سال های گذشته در نقاط مختلف استان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میوه های دولتی روی دست ستاد تنظیم اصفهان بازار ماند؟

چرا میوه های دولتی روی دست ستاد تنظیم اصفهان بازار ماند؟