مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-04-20ورزشي

راه حل بُرد بُرد برای اختلافات خانوادگی


در گیرودار شیوع کرونا و قرنطینه های گاه به گاهی که به اجبار به انسان عصر حاضر تحمیل می شود، کرونا همچون نمکی بر زخم اختلافات خانوادگی است.

- ایسنا/کردستان در گیرودار شیوع کرونا و قرنطینه های گاه به گاهی که به اجبار به انسان عصر حاضر تحمیل می شود، کرونا همچون نمکی بر زخم اختلافات خانوادگی است.

در قرنطینه ماندن و ساعت های طولانی را در کنار اعضای خانواده سپری کردن، فشار مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجب بالاگرفتن تنش ها و اختلافات خانوادگی در بسیاری از خانواده ها شده است.

در این روزهای طاقت فرسای کرونایی و در خانه ماندن اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فضای صمیمی خانه و خانواده به مشکل برخورده و اختلافات درون خانواده بیش از پیش ظهور کرده است خواندن یک کتاب خوب در این زمینه علاوه بر اینکه دقیقه های ملال آور را به لحظاتی شیرین تبدیل می کند بلکه به مثابه یک روانشناس خوب شما را در حل مشکلات یاری خواهد کرد.

معرفی کتاب راه حل بُرد - بُرد برای اختلافات زناشویی خیلی وقت ها اختلاف واقعی درباره فوتبال یا رنگ دیوارهای حمام نیست، بلکه درباره اختلافات شخصیتی یا نیازهای عاطفی برآورده نشده است؛ برای مثال، اگر کارها به طور منظم و کامل انجام نشده باشند، افراد با شخصیت کنترل شده از لحاظ عاطفی احساس بی قراری می کنند، از طرف دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل بُرد بُرد برای اختلافات خانوادگی

راه حل بُرد بُرد برای اختلافات خانوادگی