مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-20سياسي

تمام اراضی ملی یزد در طرح کاداستر ثبت شد


نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: با اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، یزد به عنوان اولین اتمام کننده اجرای طرح کاداستر، تثبیت، تدقیق و صدور اسناد در اراضی ملی، - ایسنا/یزد نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: با اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، یزد به عنوان اولین اتمام کننده اجرای طرح کاداستر، تثبیت، تدقیق و صدور اسناد در اراضی ملی، در کشور شناخته شد.

غلامعلی دهشیری در این رابطه بیان کرد: اولویت دهی در تعیین حدود و صدور اسناد حدنگاری شده برای اراضی ملی و منابع طبیعی بر عهده سازمان اسناد و املاک کشور است که به عنوان یکی از برنامه های کوتاه مدت سند تحول پیش بینی شده است.

این مقام قضایی هدف از اجرای طرح کاداستر را تعیین محدوده های مالکیتی به همراه اطلاعات حقوقی مرتبط به هر ملک دانست و اظهار کرد: کاداستر مجموعه اطلاعات هندسی حقوق مالکیتی املاک، مستقلات، مستحدثات و قطعات ملکی در محدوده جغرافیایی بصورت نظام بهم پیوسته است که مالکیت مردم و دولت را تعیین کرده و با اجرای آن حقوق هر دو حفظ می شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته با ابلاغ از سوی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تثبیت و صدور سند مالکیت اراضی ملی یزد در دستور کار قرار گرفت و عملیات کاداستر اراضی ملی به مساحت هفت میلیون و 30 هزار هکتار در بانک کاداستر جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اراضی ملی یزد در طرح کاداستر ثبت شد

تمام اراضی ملی یزد در طرح کاداستر ثبت شد