مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-04-20اقتصادي

اهتمام جدی مسئولان برای تولید خودروهای تجاری در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق صنعت خودروسازی و استفاده از ظرفیت های داخلی برای تولید خودروهای تجاری در استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق صنعت خودروسازی و استفاده از ظرفیت های داخلی برای تولید خودروهای تجاری در استان، یکی از مهم ترین اولویت های ماست که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

علی جهانگیری در نشستی با تعدادی از مدیران شرکت های خودروسازی و قطعه سازی استان، گفت: تحقق بخش عمده ای از اهداف شعار سال و تقویت جریان تولید، برعهده شرکت های خودروسازی است که امیدواریم در سال جاری بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

وی گفت: رونق صنعت خودروسازی و استفاده از ظرفیت های داخلی برای تولید خودروهای تجاری در استان، یکی از مهم ترین اولویت های ماست که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم که برنامه های مربوط به رونق خودروسازی در استان را در قالب تدوین یک پلتفرم مشترک با شرکت های فعال در این زمینه و شناسایی منابع تامین مالی مناسب پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود از آمادگی شرکت های بزرگ استان و شهرداری تبریز برای خرید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی مسئولان برای تولید خودروهای تجاری در آذربایجان شرقی

اهتمام جدی مسئولان برای تولید خودروهای تجاری در آذربایجان شرقی