مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-04-20اقتصادي

سرمایه گذاران فرصت سرمایه گذاری در ایلام را از دست ندهند


فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف شناسایی و بروزرسانی شده و از تمام سرمایه گذاران استقبال می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف شناسایی و بروزرسانی شده و از تمام سرمایه گذاران استقبال می شود.

محمد نوذری در چهل و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه دولت آماده استقبال از سرمایه گذاران در است، اظهار کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور دستخوش تحریم ها، متاثر از بیماری کرونا و جنگ اقتصادی تمام عیار و در سخت ترین شرایط خود قرار دارد، ولی همواره حامی بخش خصوصی و تقویت فعالیت این بخش است.

وی با بیان اینکه هرچند فشارهای اقتصادی محدودیت هایی را هم برای دولت و هم برای بخش خصوصی بوجود آورده اما نگاه کشور به مرزها و توسعه مراودات مرزی ویژه است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت استان در مجاورت با کشور عراق فرصت های سرمایه گذاری عظیمی در دو طرف مرز بوجود آمده است که باید تلاش کرد تا با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه توسعه سرمایه گذاریها و رونق صادرات فراهم آید.

وی با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه یک برنامه راهبردی، چشم انداز توسعه استان تدوین و هم زمینه پشتیبانی و حمایت از تولید و کارهای عملیاتی و علمی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران فرصت سرمایه گذاری در ایلام را از دست ندهند

سرمایه گذاران فرصت سرمایه گذاری در ایلام را از دست ندهند