مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-04-20پزشكي

انجام مرحله سوم واکسن انستیتو پاستور در مازندران


مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور از ششم اردیبهشت در مازندران آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رییس انستیتو پاستور ایران در مجموعه 20 و 45 دقیقه امشب، با بیان اینکه مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور ایران از روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در مازندران آغاز می شود، گفت: سایت فراخوان از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در دسترس هم وطنان خواهد بود.

دکتر بیگلری افزود:در فاز سوم یا نهایی 8 دانشگاه علوم پزشکی کشور 24 هزار نفر در را وارد مطالعه می کنند که دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هر کدام 3 هزار نفر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

او گفت: انستیتو پاستور ایران قدمتی یکصد ساله در تولید واکسن داشته و افتخار می کند که واکسن های تولیدی آن در بدن تمامی ایرانی ها وجود دارد.

او افزود: با توجه به اینکه انستیتو پاستور ایران یک برند معتبر و جهانی است واکسنی که انتخاب شده محصول مشترک ایران و کوبا است.

دکتر بیگلری گفت: این واکسن در فاز یک و 2 نشان داده شده که از کارایی بسیار خوبی برخوردار بوده و در عین حال عارضه این واکسن هم بسیار کم است.

رییس انستیتو پاستور ایران افزود: مطمئنا با نتیجه ای که از کارآزمایی فار 3 این واکسن خواهیم گرفت امیدواریم بتوانیم در اواخر خرداد این واکسن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مرحله سوم واکسن انستیتو پاستور در مازندران

انجام مرحله سوم واکسن انستیتو پاستور در مازندران