مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 00:402021-04-20سياسي

پویش میهمانی امام حسن(ع) در شهر دزج/توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان


رییس اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری پویش میهمانی امام حسن(ع) در راستای مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در شهر دزج خبر داد.

- حجت الاسلام با عنوان میهمانی کریم اهل البیت امام حسن (ع) هم زمان با فصل بندگی ماه رمضان در شهر دزج از توابع شهرستان قروه برگزار می شود.

وی در مورد جزییات این طرح افزود: در این اقدام خداپسندانه که در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت، 120 بسته کمک معیشتی با حمایت خیرین تهیه و با مدیریت روحانی مستقر در شهر دزج توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اذعان داشت: ارزش هر یک از این بسته های غذایی حدود 300 هزار تومان است و حدود 36 میلیون تومان برای تامین 120 بسته آن هزینه شده است، همچنین پیش از این بیش از 2 هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شد.

عبدی با اشاره به ادامه این طرح کمک مومنانه افزود: در راستای اجرای طرح محله همدل 21 روحانی مستقر اقدامات مشابه انجام خواهند داد تا منویات مقام معظم رهبری عملیاتی شده و با سخاوت خیرین بسته های معیشتی تهیه و توزیع شود.

به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی قروه، قرارگاه مرکزی این پویش در شهرستان قروه با فرماندهی امام جمعه، خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش میهمانی امام حسن(ع) در شهر دزج/توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

پویش میهمانی امام حسن(ع) در شهر دزج/توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان