مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 23:402021-04-20سياسي

بیماران سرطانی شاهین شهر درمان می شوند


نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر بهداشت موافقت کرد اعتبار ارزی لازم را در اختیار بخش خصوصی راه اندازی دستگاه شتاب دهنده ویژه بیماران سرطانی در شاهین شهر قرار دهد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در شاهین شهر اختصاص یافت.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در در این جلسه با اشاره به درخواست مردم این شهر، مخالفت خود را در خصوص برون سپاری استفاده از دستگاه های ام.

آی.

آر و سی تی اسکن جدید بیمارستان گلدیس شاهین شهر اعلام کرد.

همچنین وی خواستار آن شد که نحوه استفاده از دستگاه های عکس برداری پزشکی کامل دولتی باشد و خدمات مناسب به بیماران این بیمارستان ارائه دهد؛ این تصمیم در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابلاغ می شود.

وی با بیان این که شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد و بیمارستان گلدیس در شاهین شهر مهم ترین مرکز مراجعه شهروندان این شهرستان است، گفت: تقوی نژاد همچنین موافقت کرد اعتبار ارزی لازم را در اختیار بخش خصوصی راه اندازی دستگاه شتاب دهنده ویژه بیماران سرطانی در شاهین شهر قرار دهد؛ کلینیک بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرطانی شاهین شهر درمان می شوند

بیماران سرطانی شاهین شهر درمان می شوند