مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 21:352021-04-20سياسي

پرونده تخلفی 17 هکتاری در رودبار قصران بدون ملاحظه رسیدگی قضایی می شود


رییس کل دادگستری استان تهران گفت : برخی افراد با سوءاستفاده از جایگاه خود تغییر کاربری هایی با ارزش عددی نجومی انجام داده اند که رسیدگی به همه این موارد بدون خط قرمز در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد جواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب لواسانات که با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور برگزار شد، با اشاره به توصیه امام علی (ع) به اطرافیان مبنی بر رعایت نظم در امور و اصلاح ذات البین، اظهار کرد: عدم رعایت اصول تأکیدی امام علی (ع) به جامعه و بیت المال صدمه فراوان زده است، با رعایت و اجرای قانون همه جامعه روی خوش را می بیند و تمام امور وفق موازین خواهد بود.

وی گفت: قانون گریزی به یک رسم باشد قطعاً مدینه فاضله ای خواهیم داشت که در جای جای آموزه های دینی و کلام امام علی (ع) به آن تأکید شده است.

رییس کل دادگستری استان تهران ابراز کرد: در سال 1399، تعداد 2 میلیون و 500 هزار پرونده وارده داشتیم که آمار قابل توجهی است.

حشمتی افزود: برخی از افراد با سوءاستفاده از جایگاه خود و تغییر کاربری اراضی، زمین هایی را به تصرف خود درآوردند که ارزش عددی آن ها نجومی است که رسیدگی به همه این موارد بدون خط قرمز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلفی 17 هکتاری در رودبار قصران بدون ملاحظه رسیدگی قضایی می شود

پرونده تخلفی 17 هکتاری در رودبار قصران بدون ملاحظه رسیدگی قضایی می شود