مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 20:002021-04-20سياسي

بازرسی فرمانداری ها در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند


مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: بازرسی فرمانداری ها در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، محمد میرزایی خالص مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ظهر سه شنبه در نشست تکریم و معارفه مسؤول بازرسی فرمانداری پیشوا، اظهار کرد: سلامت و مشارکت دو مقوله مهم در برگزاری انتخابات است که باید همه تلاش کنیم تا انتخابات پیش رو در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برگزار شود.

وی گفت:عملکرد مسؤولان چه در سطح کلان و چه در سطوح پایین تر، به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می شود و نباید به گونه ای عمل کرد که اصل نظام زیر سوأل برود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، ادامه داد: بازرسی و حراست باید به عنوان بازوان فرماندار و معاونین بوده و مراقب باشند تا مشکل خاصی ایجاد نشود.

میرزایی بیان کرد: واحد بازرسی فرمانداری ها در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند و اجازه سوءاستفاده به احدی داده نشود.

وی افزود: با توجه به شعار سال و ضرورت تحقق آن، برخورد قانونی با دستگاهی که بخواهد مشکلی در این زمینه ایجاد کند ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی فرمانداری ها در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند

بازرسی فرمانداری ها در بحث ساخت وسازهای غیرمجاز ورود جدی داشته باشند