مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:352021-04-20سياسي

مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است


مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: کلیه حوزه های خدمات رسان شهرداری قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و هیچگاه مبارزه با این ویروس منحوس تعطیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به آمادگی شهرداری قم در زمینه مقابله با ویروس کرونا ، اظهار کرد: کلیه حوزه های خدمات رسان شهرداری قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و هیچگاه مبارزه با این ویروس منحوس تعطیل نشده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم به حضور مرکز مدیریت بحران در ستاد مقابله با کرونای استان به عنوان هماهنگ کننده مجموعه شهرداری قم اشاره کرد و افزود: گزارش فعالیت های شهرداری در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی به صورت مستمر و هفتگی توسط این مرکز از کلیه حوزه های فنی، اداری و خدماتی در معاونت ها، سازمان ها و مناطق جمع آوری و به ستاد استانی ارسال می شود.

رحیمی با تأکید بر لزوم همراهی شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی تا بهبود وضعیت شهر قم، تصریح کرد: متناسب با شرایط، اقدامات مجموعه شهرداری نیز در مقابله با این ویروس تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است

مقابله با کرونا هیچگاه در شهرداری قم تعطیل نشده است