مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-20ورزشي

واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی مقابل گوا/ چه کسی از او دلجویی کرد؟ + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، - واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی مقابل گوا/ چه کسی از او دلجویی کرد؟ + عکس محمدحسین کنعانی زادگان در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس - گوا هند در حالی که پرسپولیس دو بر یک از تیم هندی پیش افتاده بود یک پنالتی را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، در ادامه با اعلام یحیی گل محمدی از کنار نیمکت آن را به مهدی ترابی داد.

مهدی ترابی با ضربه ای مطمئن توانست گل برتری پرسپولیس را مقابل گوا به ثمر برساند و بار دیگر تیمش را در مسیر کامبک قرار داد.

سرخ ها در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر و اینبار روی حرکت احسان پهلوان صاحب موقعیت پنالتی شدند و اینبار هم کنعانی زادگان با استارتی سریع خود را به محوطه جریمه رساند و از کادرفنی و دیگر بازیکنان خواست تا اینبار ضربه را بزند.

یحیی نیز با توجه به برتری تیمش این شانس را به مدافع میانی و جنوبی تیمش داشت تا مامور زدن این ضربه باشد که کنعانی زادگان البته با شوتی محکم به وسط دروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی مقابل گوا/ چه کسی از او دلجویی کرد؟ + عکس

واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی مقابل گوا/ چه کسی از او دلجویی کرد؟ + عکس