مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-20سياسي

نشست صمیمی اهالی رسانه لرستان با مدیران تبلیغات اسلامی


نشست «رمضانیه» مدیران خبرگزاری ها و فعالان عرصه هنر و فرهنگ با مدیران تبلیغات اسلامی لرستان برگزار و در این نشست به بیان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و ارائه راهکارها پرداخته شد.

- خرم آباد- نشست رمضانیه مدیران خبرگزاری ها و فعالان عرصه هنر و فرهنگ با مدیران تبلیغات اسلامی لرستان برگزار و در این نشست به بیان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و ارائه راهکارها پرداخته شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سلسله نشست های رمضانیه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در دستور کار قرار گرفته و هر کدام از این نشست ها با حضور فرهیختگان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی، طلاب و… برگزار می شوند.

شامگاه سه شنبه این نشست با حضور خبرگزاری ها و اهالی رسانه لرستان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار و در این نشست صمیمی رسانه ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه رسانه و فرهنگ و ارائه راهکارها پرداختند.

نقش رسانه ها در امید آفرینی به جامعه محمد علیدوستی مدیر دفتر خبرگزاری ایرنا در لرستان در این جلسه با بیان اینکه وظیفه رسانه ها، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و با توجه به مشکلات اقتصادی باید امید را در دل مردم تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی اهالی رسانه لرستان با مدیران تبلیغات اسلامی

نشست صمیمی اهالی رسانه لرستان با مدیران تبلیغات اسلامی