مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-20سياسي

شهردار تهران کاندید ریاست جمهوری می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند روزی است که در فضای مجازی اعلام شده که احتمال حضور پیروز حناچی شهردار تهران در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 1400 وجود دارد.

- بازار نامزد های انتخابات ریاست جمهوری داغ است.

شنیده ها حاکی از حضور شهردار تهران در انتخابات است هر چند که وی در بهمن ماه سال گذشته اعلام کرد برنامه ای برای حضوردر انتخابات 1400 ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، چند روزی است که در فضای مجازی اعلام شده که احتمال حضور پیروز حناچی شهردار تهران در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 1400 وجود دارد.

احزاب اتحاد و کارگزاران سازندگی، در حال تهیه برنامه ای هستند که پس از منتفی شدن کاندیداتوری سیدحسن خمینی و تاکید محمدجواد ظریف بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، از ظرفیت مدیران اجرایی فعلی استفاده کنند وحناچی با توجه به سابقه شهرداری تهران یکی از گزینه های این دو حزب محسوب می شود.

شهردار تهران در بهمن سال گذشته: برنامه ای برای انتخابات ندارم با وجود اینکه چند روزی است این اخبار در شبکه های مجازی دست به دست می شود اما پیروز حناچی شهردار تهران در بهمن سال گذشته تاکید کرد که تلاش می کنیم اداره امور شهر را از مسایل سیاسی دور نگه داریم و برنامه ای برای حضور در انتخابات 1400 ریاست جمهوری ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران کاندید ریاست جمهوری می شود؟

شهردار تهران کاندید ریاست جمهوری می شود؟