مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-20اقتصادي

بحران آب به تهران نزدیک شد/ کاهش 41 درصدی بارش ها


مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 235 میلی متر بارندگی در حوزه عملکرد استان تهران به ثبت رسیده که این میزان بارش در مدت مشابه سال آبی گذشته 401 میلی متر بوده و اکنون استان تهران با کاهش 41 درصدی بارش ها مواجه است.

- مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 235 میلی متر بارندگی در حوزه عملکرد استان تهران به ثبت رسیده که این میزان بارش در مدت مشابه سال آبی گذشته 401 میلی متر بوده و اکنون استان تهران با کاهش 41 درصدی بارش ها مواجه است.

محمد شهریاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون فقط 2.

3 میلی متر بارش در سطح استان داشتیم که این رقم در مدت مشابه فروردین ماه سال گذشته 136 میلی متر بوده است، اظهار کرد: نتایج حاصل از برف سنجی های انجام شده گویای این است که وضعیت مناسبی به جهت ذخیره برفی در حوضه آبریز سدهای تهران وجود نداشته و با توجه به افزایش محسوس دمای هوا اندک ذخیره برفی موجود نیز درحال ذوب شدن هستند.

کسری 34 میلیون مترمکعبی ذخایر سدهای تهران وی با بیان اینکه وضعیت منابع آبی در سدها نیز چندان مطلوب نیست، اظهار کرد: در حال حاضر 748 میلیون متر مکعب آب در سدهای پنجگانه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب به تهران نزدیک شد/ کاهش 41 درصدی بارش ها

بحران آب به تهران نزدیک شد/ کاهش 41 درصدی بارش ها