مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:302021-04-20سياسي

آسیب بزرگی به نام ایمان عاریه ای


استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه نسل جوان باید در زندگی به نماز اهمیت بدهد، گفت: تقوا در خلوت و تنهایی، صبر در مصیبت، حلم و بردباری در عصبانیت و راست گویی در ترس ازجمله نشانه های مومن است.

- ایسنا/قم استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه نسل جوان باید در زندگی به نماز اهمیت بدهد، گفت: تقوا در خلوت و تنهایی، صبر در مصیبت، حلم و بردباری در عصبانیت و راست گویی در ترس ازجمله نشانه های مومن است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سلسله مباحث سخنرانی ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهارکرد: خداوند هم مومن و هم منافقین را می شناسد، برخی افراد پس از سختی و شکنجه دست از ایمان خود برداشته و هنگام پیروزی از سوی خدا می گویند.

وی افزود: ایمان دارای درجات مختلف است و انسان امتحان می شود، رسول خدا فرمودند سه چیز در هرکسی باشد ایمانش کامل است، انسانی که در مسیر خدا از سرزنش و سختی نترسد، ریا نکند چون عمل را باطل می کند و همچنین امر آخرت را ترجیح دهد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: انسان مومن سختی زیادی در راستای حفظ ایمان متحمل می شود، مومن کسی است که در زندگی اگر کار درست انجام داد و همه عالم وی را سرزنش کردند نترسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب بزرگی به نام ایمان عاریه ای

آسیب بزرگی به نام ایمان عاریه ای