مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-20اقتصادي

احتمال کاهش 15 درصدی سطح زیر کشت گندم در گلستان


با توجه به کاهش بیش از 30 درصدی میزان بارش در استان احتمال کاهش 15 درصدی سطح زیر کشت گندم در استان را می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و کشتار مرغداری ها انجام شده است و باید در قیمت تمام شده هزینه های حمل منظور شود.

وی تصریح کرد: مرغداری ها مجاز به نگهداری 20 درصد دان مورد نیاز در انبارها هستند و دستگاه های نظارتی نباید برای این مقدار دان، مرغداری ها را مورد بازرسی مجدد قرار دهند.

حق شناس تصریح کرد: با توجه به قیمت تمام شده برای هر کیلوگرم گندم که بیش از 4 هزار تومان است مکاتبات لازم با وزرای مربوطه صورت گرفته و در جلسه استانداران نیز مطرح کردیم و امیدواریم قیمت خرید تضمینی افزایش یابد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به کاهش بیش از 30 درصدی میزان بارش در استان احتمال کاهش 15 درصدی سطح زیر کشت گندم در استان را می دهیم.

* طلوعیان: مشکلی در تامین توزیع مرغ در ماه رمضان در گلستان نداریم/ برای تامین اقلام ماه رمضان پیش بینی 3 هزار و 900 تن روغن را داشته ایم همچنین در این جلسه مدیر کل صمت استان گلستان گزارشی از اقدامات این ستاد ارائه کرد و گفت: برای تامین اقلام ماه رمضان پیش بینی 3 هزار و 900 تن روغن را داشته ایم و همچنین سهمیه استان برای برنج بیش از 200 تن در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش 15 درصدی سطح زیر کشت گندم در گلستان

احتمال کاهش 15 درصدی سطح زیر کشت گندم در گلستان