مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-20ورزشي

یک مقصد غیر منتظره پیش روی ژوزه مورینیو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاتنهام در ابتدای فصل نتایج فوق العاده امیدوار کننده ای به دست آورد و حتی در مقطعی صدر جدول لیگ برتر انگلیس را هم به خود اختصاص داد اما روزهای خوب آن ها خیلی طول نکشید و شاگردان ژوزه مورینیو رفته رفته با بحران روبرو شدند.

- بر اساس ادعای سان ممکن است ژوزه مورینیو به زودی هدایت باشگاه اسکاتلندی سلتیک را برعهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تاتنهام در ابتدای فصل نتایج فوق العاده امیدوار کننده ای به دست آورد و حتی در مقطعی صدر جدول لیگ برتر انگلیس را هم به خود اختصاص داد اما روزهای خوب آن ها خیلی طول نکشید و شاگردان ژوزه مورینیو رفته رفته با بحران روبرو شدند.

تیم لندنی طی هفته های اخیر نتایج پرنوسانی کسب کرد و بعد از حذف عجیب از رقابت های لیگ اروپا، در لیگ برتر انگلیس نیز بسیار ضعیف ظاهر شد؛ تا جایی که بعد از تساوی اخیر آنها برابر اورتون و فاصله گرفتن با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، صبر سران باشگاه تاتنهام به پایان رسید و مرد پرتغالی از سمت خود برکنار شد.

در این بین گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده ژوزه مورینیو مطرح می شود و گزارشات حاکی از آن است که او قصد ندارد از فوتبال فاصله بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقصد غیر منتظره پیش روی ژوزه مورینیو

یک مقصد غیر منتظره پیش روی ژوزه مورینیو