مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-20بين الملل

هشدار به دیپلمات های آمریکا در چاد؛ مراقب جان خود باشید


وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای به تمام دیپلمات ها و شهروندان خود در کشور آفریقایی چاد هشدار داده با توجه به بروز ناآرامی هادر این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال درگذشت رییس جمهور کشور چاد و بروز ناآرامی در این کشور آفریقایی، وزارت خارجه آمریکا سه شنبه شب  به کارمندان سفارت خود در چاد هشدار داد تا اطلاع ثانوی در مکان امن پناه گیرند.

   وزارت خارجه آمریکا با صدور هشدار به تمام دیپلمات ها و شهروندان آمریکایی مقیم چاد توصیه کرده است که با آغاز ناآرامی پس از کشته شدن رییس جمهور این کشور توسط نیروهای شورشی، در محل خود پناه بگیرند.

  گزارش ها همچنین حاکیست که تمام فرودگاه ها و مرزهای زمینی چاد بسته شده است.

منابع خبری، بعدازظهر سه شنبه  به وقت تهران گزارش دادند که ادریس دبی ایتنو رییس جمهور چاد بر اثر جراحت های وارد شده در جنگ کشته شده است.

بر اساس گزارش شبکه اسکای نیوز ، ارتش چاد خبر کشته شدن رییس جمهور این کشور را تأ یید کرده و تلویزیون رسمی این کشور این خبر را رسما اعلام کرده است.

خبرنگار شبکه الجزیره در این خصوص گزارش داد که رییس جمهور چاد در درگیری با یک سری گروه های مسلح در این کشور دچار جراحت شده بوده و امروز کشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به دیپلمات های آمریکا در چاد؛ مراقب جان خود باشید

هشدار به دیپلمات های آمریکا در چاد؛ مراقب جان خود باشید