مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-20بين الملل

بهاروند خواستار رفع مشکلات مصدومان شیمیایی دردسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی شد


معاون وزیر امور خارجه ایران در دیدار با مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی خواستار رفع مشکلات در مسیر دسترسی مصدومان شیمیایی کشور به داروها و تجهیزات مورد نیاز در پی تحریم های آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین المللی شیمیایی اجازه نمی دهد که این خاطره دهشتناک فراموش شود؛ به خصوص این که دسترسی کامل مصدومان شیمیایی به داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آنها در اثر تحریم های یکجانبه ظالمانه با مشکلات زیادی روبرو می شود.

  بهاروند اضافه کرد: ایران استفاده از سلاح شیمیایی را در هر نقطه از جهان و تحت هر شرایطی محکوم می کند و به آرمان های کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی وفادار است و به آن احترام می گذارد.

  معاون وزیر خارجه کشورمان همچنین اظهار داشت: بی تردید جهان عاری از سلاح شیمیایی بدون انهدام کامل ذخایر سلاح های شیمیایی امکانپذیر نیست.

  * تسلیحات شیمیایی آمریکا هر چه سریع تر تحت نظارت کامل سازمان منع سلاح های شیمیایی معدوم شود وی ابراز امیدواری کرد که ایالات متحده آمریکا به عنوان تنها کشوری که رسما از این تسلیحات برخوردار است به تعهدات خود عمل کرده و تسلیحات شیمیایی این کشور هر چه سریع تر تحت نظارت کامل سازمان منع سلاح های شیمیایی معدوم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند خواستار رفع مشکلات مصدومان شیمیایی دردسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی شد

بهاروند خواستار رفع مشکلات مصدومان شیمیایی دردسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی شد