مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-20سياسي

«سردار حق بین» الگوی صالح و راستین همت و خدمت بدون منت بود


فرمانده سپاه پاسداران در پیامی ضمن درگذشت سردار محمد علی حق بین وی را نمونه و الگویی صالح و راستین همت و خدمت بدون منت برای اعتلای اسلام و انقلاب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در پی عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر 16 قدس گیلان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر پرافتخار 16 قدس گیلان و از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اثر ابتلاء به بیماری کرونا را به خانواده مکرم و آحاد مردم شریف و فهیم استان شهیدپرور گیلان و همرزمان حماسه ساز وی تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

این سردار عالیقدر و جانباز مخلص که از نمادهای ایثار و پایداری و روایت گران صدیق دفاع مقدس ملت عظیم الشأن ایران در جنگ تحمیلی جهانی 8 ساله و همراهان سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام به شمار می رفت، الگویی صالح و راستین از فداکاری و همت و خدمت بی منت برای اعتلای اسلام، انقلاب و ایران عزیز را فرا روی نسل جوان امروز به ویژه جوانان غیور گیلانی گشوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار حق بین» الگوی صالح و راستین همت و خدمت بدون منت بود

«سردار حق بین» الگوی صالح و راستین همت و خدمت بدون منت بود