مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-20سياسي

دعوت جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات


جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید دانشگاه تهران با راه اندازی پویشی از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از  فعالین دانشجویی و اساتید دانشگاه تهران با راه اندازی پویشی از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

این افراد با انتشار بیانیه ای تاکید کردند که اکنون قوه مجریه بیش از سایر قوا، نیازمند مدیری توانمند و انقلابی چون سیدابراهیم رییسی است که با بهره گیری از تعهد و تجارب چهل ساله خود می تواند ریشه های فساد را در قوه مجریه قطع نموده و زمینه ساز تحول به نفع مردم در دستگاه اجرایی کشور شود.

متن بیانیه این پویش به شرح زیر است; بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (رعد،11) سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، نقطه عطفی در حیات جمهوری اسلامی ایران است که چشم طمع و کینه دشمنان و نگاه امیدوارانه و دلسوزانه همه دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان به آن دوخته شده است.

در شرایط حساسی به سر می بریم که در چهل و چند سال گذشته مشابه و بدبینی نسبت به کارگزاران نظام هستند و مع الاسف، عملکرد ضعیف دولت کنونی و حرف ها و وعده های بی عمل مسئولین فعلی، به این موضوع، دامن می زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات

دعوت جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تهران از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات