مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-20سياسي

باند اصلی فرودگاه اردبیل تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد


با مساعد شدن وضعیت جوی عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل مجددا آغاز شده و تا پایان خردادماه به بهره برداری کامل می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از باند فرودگاه اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته عملیات زیرسازی انجام شده و آماده آسفالت ریزی نهایی است.

وی افزود: قسمتی از باند فرودگاه نیز در حال بهسازی لایه های آسفالت روسازی قرار دارد که آسفالت ریزی بیندر و توپراک در حال انجام است که تا یک هفته به اتمام می رسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: طبق گزارش پیمانکار پروژه، آسفالت لایه آخر یعنی توپکا برای قسمتی از مسیر انجام شده که مشکل خاصی برای پروازهای عادی وجود ندارد و اما برای کل باند اصلی آسفالت ریزی لایه آخر از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

وی تصریح کرد: باند دوم فرودگاه به طور کامل در اختیار پروازها قرار دارد که تا خردادماه هم، باند موجود با روشنایی کامل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بهنام جو ادامه داد: اعتبار ارتقاء سیستم ناوبری در این فرودگاه تامین شده که علاوه بر انجام ارتقاء سیستم، بحث یخ زدایی مسیر برای فرود هواپیماها در فصول برفی و سرما جزو برنامه های بهسازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند اصلی فرودگاه اردبیل تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد

باند اصلی فرودگاه اردبیل تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد