مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-20سياسي

یک مقام دولتی: تکمیل پروژه های نیمه تمام پیش از پایان دولت


معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهوری گفت: پروژه های نیمه تمامی که دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی هستند، پیش از پایان دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهدی علیخانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: فعالیت دولت تدبیر و امید رو به پایان است و در این راستا مشکلات پروژه های نیمه تمام را برطرف می کنیم تا هر چه زودتر دردست و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان الغدیر بومهن، توضیح داد: یکی از اولویتهای اصلی این شهرستان مجموعه درمانی و بیمارستان الغدیر هست که بعد از سالهای متمادی که مشکلاتی را داشته، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور ضمن تقدیر از تلاش عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس و خیران، اظهار داشت: روند انتقال بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرایی شده و در تلاش هستیم با تخصیص بودجه مورد نیاز حداکثر تا پایان تابستان بخشی از بیمارستان راه اندازی و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام دولتی: تکمیل پروژه های نیمه تمام پیش از پایان دولت

یک مقام دولتی: تکمیل پروژه های نیمه تمام پیش از پایان دولت