مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-20سياسي

هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون خود، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد که هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون خود، اظهار داشت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با موضوع بررسی خرابکاری در سایت هسته ای نطنز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آقای ابراهیم عزیزی، ریاست هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی به سایت نطنز پس از حادثه 22 فروردین ماه، گزارش بازدید هیات از سایت نطنز و پیشنهاد های این هیات برای اصلاح شرایط را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تشریح کرد: دکتر علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی هم در این جلسه توضیحاتی درباره آسیب وارد شده به کابل های انتقال برق سایت نطنز در اثر خرابکاری توسط رضا کریمی ارایه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد

هدف دشمن توقف غنی سازی در ایران بود که محقق نشد