مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-20اقتصادي

کرمان در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از پیوستن کرمان به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از پیوستن کرمان به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی خبر داد.

محمد جهانشاهی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این اقدام با هدف افزایش مشارکت مردم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی انجام می گیرد.

وی افزود: هدف نهایی پروژه پیوستن شهر کرمان به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی، علاوه بر توسعه صنایع دستی که پیش نیازی برای ثبت کرمان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی است، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی شهر و همچنین حفاظت و حمایت از داشته های فرهنگی شهروندان نیز خواهد بود.

معاون شهردار کرمان با اشاره به مشارکت مالی شهرداری کرمان در این پروژه گفت: با توجه به اینکه امور شهرها توسط شهرداری ها اداره می شود؛ بنابراین شهردار هر شهر، دبیر شهر ملی و یا شهر جهانی صنایع دستی آن شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه متولی اصلی ثبت شهر ملی صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، اظهار کرد: این اداره کل نیز علاوه بر مشارکت مالی، نقش پشتیبانی کننده هنرمندان صنایع دستی و همچنین همکاری در جمع بندی اطلاعات پرونده، هماهنگی با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی

کرمان در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی