مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-20اقتصادي

صدور احکام 145 پرونده تخلفاتی مرغ در استان اردبیل


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور احکام 145 پرونده تخلفاتی مرغ در استان اردبیل در دو ماه اخیر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور احکام 145 پرونده تخلفاتی مرغ در استان اردبیل در دو ماه اخیر خبر داد.

علی رحیمی آذر روز سه شنبه 31 فروردین ماه در جریان طرح بازدید و نظارت ماه رمضان در اردبیل اظهار کرد: از اول اسفند تا 30 فروردین ماه امسال 145 پرونده تخلفات در حوزه مرغ عمدتا مربوط به افزایش قیمت و قاچاق مرغ از مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که متخلفان نیز به میلیاردها تومان جزای نقدی محکوم شدند.

وی با بیان اینکه قیمت گذاری جدید به کاهش التهاب بازار مرغ منجر شده است، تصریح کرد: دولت تا 13 فروردین قیمت ها را به دلایل مختلف تغییر نداد و بعد از 13 فروردین نرخ جدید مورد بررسی قرار گرفت تا از طریق ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ اعلام شده و از صف های طولانی بازار مرغ کاسته شود.

رحیمی آذر تعزیرات حکومتی را مسئول رسیدگی به تخلفات و صدور احکام اعلام کرد و گفت: البته در حوزه نظارت و بازرسی نیز در کنار مجموعه سازمان صمت و بهداشت محیط در خدمت همکاران هستیم و در سه بخش رسیدگی به تخلفات کالا و خدمات، قاچاق ارز و کالا و حوزه بهداشت و درمان سعی می کنیم تا جلوی گسترش تخلفات گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام 145 پرونده تخلفاتی مرغ در استان اردبیل

صدور احکام 145 پرونده تخلفاتی مرغ در استان اردبیل