مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-20سياسي

قصور 18 دستگاه اجرایی ایلام در اعمال محدودیت های کرونایی


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از قصور 18 دستگاه اجرایی ایلام در اعمال محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: بازرسی از اعمال محدودیت های افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ادارات ورود کنند و بدون مماشات دستگاه هایی که ناقض مصوبات و شیوه نامه های ابلاغی هستند را به بازرسی کل استان و مراجع مسئول معرفی کنند،.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اعلام این مطلب که شرایط کرونا در استان عادی نیست و آمار بستری شدگان و فوتی ها در حال افزایش است، گفت: با این وضعیت به سمت تکمیل تخت های بیمارستانی می رویم و این یک هشدار کاملاً جدی برای پرهیز مردم از تجمعات و دورهمی های خانوادگی، عدم ترددهای غیر ضروری در معابر عمومی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

6 هزار و 10 دستگاه خودرو در مبادی ورودی به شهرهای قرمز عودت داده شد وی با استمداد از مردم استان خواست در این شرایط حساس با پرهیز از تجمع در آرامستان ها که کماکان از آلوده ترین اماکن هستند، به توقف بیماری کمک کنند.

بسطامی تصریح کرد: در طی هفت روز گذشته تعداد 6 هزار و 10 دستگاه خودرو در مبادی ورودی به شهرهای قرمز عودت داده شد و در موضوع رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت 23 تا 3 صبح هم ضمن رعایت 92 درصدی مردم، 2 هزار و 316 مورد تخلف و اعمال جریمه 200 هزارتومانی صورت پذیرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور 18 دستگاه اجرایی ایلام در اعمال محدودیت های کرونایی

قصور 18 دستگاه اجرایی ایلام در اعمال محدودیت های کرونایی