مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-20پزشكي

روایت استاد برجسته ایرانی از بهداشت در ایران و جهان


استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مولف کتب درسی دانشگاهی گفت: عدالت در سلامت طی سه چهار دهه اخیر در سطح مملکت به بهترین شکل ممکن، اجرا شده است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:به مناسبت هفته سلامت در جمهوری اسلامی ایران که طی روزهای اول تا هفتم اردیبهشت است با پروفسور حسین حاتمی استاد سازمان جهانی بهداشت به عنوان متولی حفظ و ارتفاء سلامتی همه انسان ها همه ساله در سالروز تاسیس آن سازمان، یعنی هفتم آوریل، یکی از اولویت های بهداشتی را به عنوان شعار بهداشتی آن سال، اعلام می کند و از رهبران کشورها می خواهد در خصوص دستیابی به آن هدف خاص، ضمن همکاری با آن سازمان، به منظور نیل به آن هدف در کشور خود، دستورات لازم را صادر و بر اجرای صحیح آن نظارت کنند.

جالب توجه است که شعارهای چندین سال گذشته عمدتا در رابطه با معضلات بهداشتی مرتبط با سلامت جسمی - روانی بوده و کارشناسان سازمان جهانی بهداشت تا به حال به دو بعد دیگر سلامت یعنی سلامت اجتماعی و معنوی  و این که حتی سلامت جسمی و روانی هم ریشه در تامین سلامت اجتماعی و معنوی دارد و همچنین بر تاثیر بی عدالتی های جهانی بر کلیه شئون زندگی و ابعاد چهارگانه سلامت هم توجه و عنایت لازم را لحاظ نکرده بودند! ولی خوشبختانه متوجه این واقعیت شدند که در راستای نیل به هدف بهداشت برای همه که از پنج دهه ی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت استاد برجسته ایرانی از بهداشت در ایران و جهان

روایت استاد برجسته ایرانی از بهداشت در ایران و جهان