مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-20سياسي

تاسیس دادسرای لواسان به دلیل اهمیت تصرفات غیرقانونی این منطقه


رییس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: دادسرای لواسان با پیگیری دادستان کل کشور، تأسیس شد و این ناشی از اهمیت موضوع تصرفات غیرقانونی در منطقه لواسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب لواسانات با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و محمد جواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران برگزار و حوزه قضایی لواسانات به دادگستری ارتقا یافت.

محمد جواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران در این مراسم در ابتدا به توصیه امام علی (ع) به اطرافیان مبنی بر رعایت نظم در امور و اصلاح ذات البین اشاره کرد و گفت: عدم رعایت اصول تأکیدی امام علی (ع) به جامعه و بیت المال صدمه فراوان زده است، با رعایت و اجرای قانون همه جامعه روی خوش را می بیند و تمام امور وفق موازین خواهد بود؛ متأسفانه قانون گریزی به یک رسم نانوشته تبدیل شده که پرونده های فراوان و نابسمانی هایی که با آن مواجه هستیم ناشی از همین مورد است، اگر اصلاح ذات البین سرلوحه کار ما باشد قطعاً مدینه فاضله ای خواهیم داشت که در جای جای آموزه های دینی و کلام امام علی (ع) به آن تأکید شده است.

رییس کل دادگستری استان تهران اشاره کرد: در سال 99، تعداد 2 میلیون و 500 هزار پرونده وارده داشته ایم که آمار قابل توجهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دادسرای لواسان به دلیل اهمیت تصرفات غیرقانونی این منطقه

تاسیس دادسرای لواسان به دلیل اهمیت تصرفات غیرقانونی این منطقه