مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:002021-04-20سياسي

صالحی: برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده است.

- ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با موضوع بررسی خرابکاری در سایت هسته ای نطنز برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه آقای ابراهیم عزیزی، رییس هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی به سایت نطنز پس از حادثه 22 فروردین ماه، گزارش بازدید هیئت از سایت نطنز و پیشنهادهای این هیات برای اصلاح شرایط را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی هم در این جلسه توضیحاتی درباره آسیب وارد شده به کابل های انتقال برق سایت نطنز در اثر خرابکاری توسط رضا کریمی ارائه کرد.

عمویی ادامه داد: طبق گفته صالحی، کابل هایی که در این حادثه دچار اختلال شده بود، به سرعت تعویض شده و در حال حاضر برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد که به دلیل تدابیر صورت گرفته، غنی سازی در نط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده است

صالحی: برق اصلی مرکز غنی سازی نطنز وصل شده است