مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:302021-04-20بين الملل

کشف باندی در الجزایر که با حمایت مالی خارجی قصد اقدامات تحریک آمیز را داشت


مدیریت کل امنیت ملی الجزایر از بازداشت گروهی خبر داد که با حمایت مالی نمایندگی دیپلماتیک یکی از کشورهای بزرگ در این کشور مشغول فعالیت های تحریک آمیز بود.

- مدیریت کل امنیت ملی الجزایر از بازداشت "گروهی" خبر داد که با حمایت مالی نمایندگی دیپلماتیک یکی از کشورهای بزرگ در این کشور مشغول فعالیت های تحریک آمیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، مدیریت کل امنیت ملی این کشور اعلام کرد، این گروه تحریک آمیز تحت پوشش یک جمعیت فرهنگی فعالیت می کرد.

این مدیریت افزود، نیروهای امنیتی الجزایر توانستند این گروه مجرم را که متشکل از هشت مظنون بین سنین 26 تا 60 سال بودند، بازداشت کنند آنها در قالب یک جمعیت فرهنگی در سطح منطقه باب الوادی در الجزایر فعالیت می کردند.

این نهاد ادامه داد: این جمعیت فرهنگی توانست با تامین مالی یکی از نمایندگی های دیپلماتیک یکی از کشورهای خارجی بزرگ تجهیزات و وسایل تکنولوژیکی جدید را فراهم کرده و آنها را در تولید فیلم ها و مستندات تحریک آمیز و نیز انتشار اعلامیه ها و بنرهایی که دعوت به اقدامات تحریک آمیز در جریان تظاهرات مردمی می کردند، به کار بگیرد.

مدیریت کل امنیت ملی تاکید کرد: با استناد به مجوزات قضایی اعطا شده از سوی دادستانی تحقیقات در یکی از نهادهای مالی، ما را به سرمنشأ مالی خارجی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف باندی در الجزایر که با حمایت مالی خارجی قصد اقدامات تحریک آمیز را داشت

کشف باندی در الجزایر که با حمایت مالی خارجی قصد اقدامات تحریک آمیز را داشت