مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-20اقتصادي

فعالیت نانوایی های زنجان پس از ساعت 19 ممنوع شد


برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت نانوایی های زنجان پس از ساعت 19 ممنوع شد.

- کمال الماسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز دو شیفت فعالیت داشتند که در ماه رمضان تعداد آنها به پنج واحد کاهش یافته است.

الماسی تصریح کرد: در مقابل این موضوع سهمیه آرد این نانوایی ها به بربری هایی که طی ماه رمضان فعالیت دارند تزریق شده است که تعداد آنها حدود 45 واحد است.

رییس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به اینکه پس از ماه رمضان شیفت بندی نانوایی ها به روال عادی بازخواهد گشت، گفت: در حال حاضر از لحاظ فعالیت و همچنین پخت نان مورد نیاز مردم زنجان مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان نیز با بیان اینکه در شهر زنجان از 611 واحد نانوایی 356 واحد نوع یک و 255 واحد نوع 2 است، اضافه کرد: این نانوایی ها بر اساس آمار جمعیتی مناطق سهمیه بندی شدند.

محمد ایزدی با بیان اینکه سرانه مصرف آرد گندم در استان بیش از 10 کیلوگرم برای هر نفر است، تصریح کرد: این میزان مصرف از نرم کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه ماهانه بیش از 11 هزار تن آرد یارانه ای به نانوایی ها در استان زنجان تحویل داده می شود، اضافه کرد: کاهشی در ارتباط با سهمیه نانوایی ها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نانوایی های زنجان پس از ساعت 19 ممنوع شد

فعالیت نانوایی های زنجان پس از ساعت 19 ممنوع شد