مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-20اقتصادي

شبکه های آبیاری غرب و شمالغرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی طرح تجهیز 61 هزار هکتار از شبکه های آبیاری تحت فشار در غرب و شمالغرب کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کرامتی عصر سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه آبیاری تحت فشار شبکه آبیاری و زهکشی شمال غرب کشور در شهرستان پلدشت اظهار کرد: این طرح با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی از طرح های زیربنایی در شمال غرب کشور است که با اتمام این طرح 61 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم های نوین آبیاری تجت فشار تجهیز می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 12 هزار هکتار از اراضی تحت پوشش این طرح به کشاورزان و مدیر طرح تحویل شده که با تأمین آب از دستگاه های ذی ربط و حل مشکلات دیگر روند پیش تحویل اراضی ادامه خواهد داشت.

کرامتی اضافه کرد: این طرح برای بهره برداری کامل به بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اقدامات لازم به منظور تأمین اعتبار در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه اولویت بندی جهت تکمیل و بهره برداری از بخش های نیمه تمام طرح لازم و ضروری است، افزود: در راستای احیای اراضی کشاورزی دشت آق چای شهرستان های چایپاره و پلدشت بیش از 2574 هکتار از این اراضی تحت پوشش این طرح بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های آبیاری غرب و شمالغرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شبکه های آبیاری غرب و شمالغرب کشور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد