مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-20سياسي

قدردانی حضوری معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا(س)


معاون اول رییس جمهور با قدردانی و تجلیل از خدمات سازمان و کارکنان بهشت زهرا(س) در دوران شیوع بیماری کرونا تأکید کرد: خدمات و زحمات کارکنان بهشت زهرا به ویژه سالن های تطهیر برگ زرین افتخاری در تاریخ کشور است.

- قدردانی حضوری معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا(س) معاون اول رییس جمهور با قدردانی و تجلیل از خدمات سازمان و کارکنان بهشت زهرا(س) در دوران شیوع بیماری کرونا تأکید کرد: خدمات و زحمات کارکنان بهشت زهرا به ویژه سالن های تطهیر برگ زرین افتخاری در تاریخ کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین تجلیل از کارکنان سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) که در محل غسالخانه بهشت زهرا انجام شد، تأکید کرد: برای هر بیننده و شنونده ای مایه افتخار است که در نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام آیین های دینی و احترام به متوفی و خانواده آنان، خدمات به مردم در زمان شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در زمینه اقدامات انجام شده در طول شیوع بیماری کرونا توسط کارکنان این سازمان افزود: پس از دریافت این گزارش ها به این جمع بندی رسیدم که قدردانی در طی یک یادداشت از کارکنان این سازمان کافی نیست و باید در خدمت این زحمتکشان حاضر شده و مراتب قدردانی هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حضوری معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا(س)

قدردانی حضوری معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا(س)