مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-20اقتصادي

پروژه های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد


7 پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور و دستور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- 7 پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور و دستور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهر کهریزک به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، مجتمع پردازش و بازیافت پسماندهای حجیم وضایعات فضای سبز شهر تهران، سامانه کنترل و نظارت هوشمند ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی، کاورهای نگهدارنده و محافظ مخازن جمع آوری پسماندهای شهری، کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی مجتمع پردازش و دفع آبعلی، اجرای طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، سامانه پایش بو و ایستگاه هواشناسی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه هفت طرحی هستند که با دستور دکتر جهانگیری افتتاح شد.

جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از جمله نیروگاه برق زباله سوز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری این مجتمع پردازش و بازیافت پسمامدهای شهری و پزشکی قرارگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد

پروژه های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد