مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-20ورزشي

برگزاری برنامه های اجتماعی در قالب کمپین «همسایه هم» در 5 منطقه تهران


«کتابخانه قفسه سیار»، «چای همسایگی»، «رویداد ورزش همسایگی»، «باغچه سبز ارکیده» و «آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم» در قالب «کمپین همسایه هم» در مناطق مختلف پایتخت اجرایی شد.

- برگزاری برنامه های اجتماعی در قالب کمپین همسایه هم در 5 منطقه تهران کتابخانه قفسه سیار ، چای همسایگی ، رویداد ورزش همسایگی ، باغچه سبز ارکیده و آپارتمانی که من دوست دارم در آن زندگی کنم در قالب کمپین همسایه هم در مناطق مختلف پایتخت اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در منطقه 19 میز دانش (کتابخانه ای بصورت قفسه های سیار برای تمامی بلوک ها به تعداد 9 بلوک) به صورت دائم ایجاد و مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع همسایگی، چالش یک جمله به همسایه خوب و چالش روزانه معلومات عمومی در فضای مجازی برگزار شد.

محله تاکسیرانی منطقه 14 شهر تهران نیز کمپین همسایه هم را در آستانه سال نو با عنوان خانه تکانی کاغذی با همکاری اداره پسماند خدمات شهری و محیط زیست و پویش مهربانی دستان کوچک سخاوتی بزرگ نیز با همکاری زیباسازی خدمات شهری و محیط زیست اجرایی کرد.

برنامه های چای همسایگی و رویداد ورزش همسایگی در مجتمع مبعث منطقه 15 برگزار و مدیریت بحران و تیم مدیریت بحران در مجتمع نیز به صورت دائم با موضوع قوانین و حریم خصوصی با محوریت سازمان آتش نشانی اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های اجتماعی در قالب کمپین «همسایه هم» در 5 منطقه تهران

برگزاری برنامه های اجتماعی در قالب کمپین «همسایه هم» در 5 منطقه تهران