مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-20سياسي

امانتداری مسئولان، مشارکت شهروندان در اهدای خون را افزایش می دهد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرکل انتقال خون استان گفت: دقت و امانتداری در مجموعه انتقال خون، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر مریم مدرسی مدیرکل انتقال خون استان قزوین اظهار کرد: ان شاءالله تلاش کنیم از ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را ببریم چرا که رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند ماه مبارک رمضان بالاترین ماه هاست و لحظه لحظه آن از ایام دیگر سال ارزشمندتر است.

وی اهدای خون را یکی از کارهای ارزشمند و پسندیده دانست و تصریح کرد: تلاش کنیم در تمام طول سال اهدا خون را جدی بگیریم و آحاد جامعه برای این کار خیر و پسندیده که در سلامت جامعه بسیار مؤثر است، مشارکت جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه عملکرد مدیران مجموعه انتقال خون در مشارکت مردم در این کار خیر نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: اینکه مردم حس کنند امانتداری، دقت و اولویت بندی مورد نظر مجموعه مدیران انتقال خون است، اعتماد عمومی و انگیزه مردم را در مشارکت در اهدای خون افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانتداری مسئولان، مشارکت شهروندان در اهدای خون را افزایش می دهد

امانتداری مسئولان، مشارکت شهروندان در اهدای خون را افزایش می دهد