مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-20سياسي

خاطره سردار حق بین از لحطه ترور سردار سلیمانی توسط تکتیرانداز داعش


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،محمدعلی حسن نیا و امید فعال؛ بامداد جمعه 13 دی 1398، خبری بسیار شوکه کننده به سرعت در رسانه ها برخط و فضای مجازی دست به دست می شود؛ - در جبهه های محور مقاومت شاهد بودیم که جمهوری اسلامی ایران در کنار عراقی ها، سوری ها، لبنانی ها، افغانی ها، پاکستانی ها برای مقابله با گروه تروریستی داعش می جنگد و نباید یادمان برود که همین چند دهه گذشته بود که ما با عراق وارد جنگ شدیم و شهید و مجروح دادیم، اما امروز باهم متحد هستیم، شکل گیری این اتحاد هنر حاج قاسم بود.

حضور سپاه در ابتدای درگیری ها در عراق و سوریه محرمانه بود و مجبور بودیم که پنهانی افراد را ثبت نام و به منطقه اعزام کنیم، اما همواره جوانان آماده رزم بودند؛ برای مثال چند باری در بین مسیر با تلفن مجبور شدیم گُردانی را برای حضور در منطقه آماده کنیم.

دانشجو: آمریکایی ها حمایت های آشکاری از داعش در سوریه داشتند؟ سردار حق بین: آمریکا مزدورانش را در سرتاسر دنیا جمع کرد و لباس مشکی پوشاند و پرچم لااله الاالله را انتخاب کرد.

غربی ها به این نتیجه رسیدند برای اینکه بتوانند انقلاب را متوقف کنید، باید جریان تکفیری در اسلام ایجاد کنند و من به یقین می گویم توان نظامی داعش با کل توان کشور های عربی منطقه برابری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره سردار حق بین از لحطه ترور سردار سلیمانی توسط تکتیرانداز داعش

خاطره سردار حق بین از لحطه ترور سردار سلیمانی توسط تکتیرانداز داعش