مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-20سياسي

پیشنهاد تشکیل دولت انتقالی در لبنان توسط ارتش تا اجرای انتخابات


نایب رییس مجلس و سیاستمدار کهنه کار مسیحی لبنان، خواستار واگذاری قدرت سیاسی در لبنان به دستگاه نظامی در مرحله ای انتقالی شد.

- نایب رییس مجلس و سیاستمدار کهنه کار مسیحی لبنان، خواستار واگذاری قدرت سیاسی در لبنان به دستگاه نظامی در مرحله ای انتقالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، ایلی الفرزلی ، نایب رییس مجلس لبنان و سیاستمدار کهنه کار مسیحی این کشور خواستار واگذاری قدرت سیاسی در لبنان به دستگاه نظامی در مرحله ای انتقالی شد.

با گذشت حدود 9 ماه از استعفای دولت حسان دیاب و با همه فشارهای خارجی گروه های سیاسی لبنان نتوانسته اند بر اختلافات خود بر سر تشکیل دولت جدید توافق کنند، این چهره سیاسی مهم لبنانی خواستار واگذاری قدرت به ارتش شد.

او در کنفرانسی مطبوعاتی با انتقاد شدید از جریان ملی آزاد ، وابسته به میشل عون رییس جمهوری لبنان و مسؤول دانستن آن در بن بست سیاسی در این کشور، گفت که بهترین و فوری ترین و فراگیرترین و کامل ترین راه برون رفت از این بحران که شاید در جهان بی سابقه باشد این است که ما گروه های سیاسی با هم توافق کنیم که قدرت سیاسی را به ارتش واگذار کنیم و از ارتش بخواهیم که در یک دوره انتقالی قدرت را به دست بگیرد و فضا را برای برگزاری انتخابات و ساخت دوباره سلطه سیاسی در لبنان مهیا کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل دولت انتقالی در لبنان توسط ارتش تا اجرای انتخابات

پیشنهاد تشکیل دولت انتقالی در لبنان توسط ارتش تا اجرای انتخابات