مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-20اقتصادي

دهیاران باید پاسخگوی ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها باشند


فرماندار رشت با بیان اینکه انگیزه فعالیت کشاورزی بیش از پیش در گیلان فراهم شود، گفت: دهیاران باید نسبت به ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها پاسخگو باشند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه انگیزه فعالیت کشاورزی بیش از پیش در گیلان فراهم شود، گفت: دهیاران باید نسبت به ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها پاسخگو باشند.

علی فتح اللهی امروز در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز شهرستان، اظهار کرد: آب، بارندگی، ذخایر آبی مکفی و خاک حاصلخیز بستر مناسبی برای انجام کشاورزی و اقدامات مؤثر برای اشتغال و درآمد پایدار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رشت با اشاره به هزینه کرد بالای کشاورز در تولید محصول از جمله دستمزد بالای 400 هزار تومان هر روز یک کارگر، افزود: با این شرایط اقتصادی و هزینه کرد بالای کشاورز که هزینه و درآمد محصول همخوانی ندارد سخن از ایجاد انگیزه، غیرقابل پذیرش است.

فتح الهی با تاکید بر لزوم حمایت از کشاورز برای بالا بردن انگیزه آنان در حفظ زمین و کار کشاورزی بیان کرد: برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز باید تصمیماتی گرفته شود که قابلیت اجرا داشته باشد و صرفا با برگزاری جلسه و صرف سخن در این باره نتیجه نخواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران باید پاسخگوی ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها باشند

دهیاران باید پاسخگوی ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها باشند