مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-20اقتصادي

از خسارت افزایشی خشکسالی به بخش کشاورزی تا پیگیری ها برای نجات دام


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خسارت وارده به بخش کشاورزی در مرحله اول خشکسالی دو هزار و 470 میلیارد تومان بوده که در حال افزایش است.

- در نشست خبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی مطرح شد: از خسارت افزایشی خشکسالی به بخش کشاورزی تا پیگیری ها برای نجات دام ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خسارت وارده به بخش کشاورزی در مرحله اول خشکسالی دو هزار و 470 میلیارد تومان بوده که در حال افزایش است.

غلامرضا قوسی، امروز سه شنبه 31 فروردین در نشست خبری مجازی اظهار کرد: خشکسالی بر بخش کشاورزی و صنعت دام تأثیر مستقیم گذاشته است که با توجه به ظرفیت بالای اشتغال زایی این حوزه باید تدبیری برای رفع مشکلات دامداران و کشاورزان اندیشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: امسال یک سال سخت برای کشاورزان و دامداران استان است و اگر تشکل ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بخواهند علوفه وارد کنند، از آنان حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: متوسط بارندگی در خراسان جنوبی حدود 38 میلی متر بوده که این میزان کاهش بارندگی در استان بی سابقه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: برای رفع این مشکل همراه نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس جلسه ای با مسئولان و متولیان کشوری چون معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی و رییس سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خسارت افزایشی خشکسالی به بخش کشاورزی تا پیگیری ها برای نجات دام

از خسارت افزایشی خشکسالی به بخش کشاورزی تا پیگیری ها برای نجات دام